När våren kom till stan

Idag känns det verkligen som att våren kom för att stanna! Men man ska inte ropa hej förrän man är över ån, så vi får väl se. Varmt och fint var det i alla fall!

Jag började dagen i Beverly, hos min kontaktperson. Jag var inte ensam, tack och lov! Det var 3 andra tjejer där också. Efter att vi pratat ett tag, körde vi för att titta på paraden. Det är nämligen så att Beverly är ett väldigt irländskt område så de har sin egen "St Patricks Day"-parad. Sjukt mycket folk!! Efter paraden åt vi pizza, innan pizzan fick vi pommes som förrätt!! De är bra konstiga här i Amerikat! :P

I eftermiddags var jag med Julia och Lisa uppe i Hancock building, Chicagos näst högsta byggnad! Vi åkte upp till 96:e våningen. Är ju för liten för att dricka "Strawberry Daiquiri" eller någon annan fin drink, så det fick bli en cola, Tog så klart en del bilder på utsikten som var FANTASTISK!!

Kvällen avslutades på Potbellys, ett mysigt litet café!
Natti Nattina!
Ida


Hancock Building från marken..


..och utsikten från 96 våningen.

   
Lite bilder från The Bean och Potbelly :)

(Som vanligt finns det fler bilder på http://kristallregn.bilddagboken.se skriv ida som lösenord.) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen,

har du inte skrivit fel adress till till bilddagboken? Hade fått mail från Sue idag, så nu har jag "knackat" ur mig ett svar på engelska. Du får be om ursäkt å´mina vägnar på söndag om det blivit helt tokigt. Ska snart skjutsa Olivia till stationen...hon är nervös!!



Kram mamma

2009-03-16 @ 20:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0