Night on the Town

Det har varit riktigt varmt idag, runt 15 grader!! (62 F) Riktigt skönt! Men det dröjer väl inte länge innan det blir kallare igen.
Vid lunch idag ringde Julia och undrade om jag ville åka skridskor Downtown, och sa jag ju inte nej till. Vi tog bussen tillsammans runt halv 7. När vi kom till city träffade vi Claudia, vad jag har hört mycket om Claudia, hon bor väldigt nära mig och verkar vara en trevlig prick. Vi åkte aldrig skridskor, eller, jag fick låna Claudias skridskor och provade isen ett par minuter innan de skulle köra med ismaskinen. Så vi gick och tog lite foton istället, fun, fun! Vid 8 gick vi till ett ställe som heter Potbellys där man kan få sandwiches, mkt goda var de också! Ann kom dit så fort hon kunde. När vi hade käkat bestämde vi oss för att åka till Hyde Park och titta på en film hemma hos Claudia. Så kvällen slutade med "När Harry mötte Sally" i Claudias källare. Det är så skönt att ha någon/några att hitta på saker med!! :D
Nä, nu är klockan 1 här, det blir bara värre och värre..en riktig nattuggla är vad jag är!
Nighty Night!
Ida
P.s Vill ni se fler bilder gå in på kristallregn.bilddagboken.se (lösenordet är ida). Vill ni att jag ska svara på era kommentarer skriv in er mail, den kommer inte synas på bloggen, men jag ser den och har möjlighet att svara :) D.s

"The Bean" som egentligen heter något annat ologiskt.


Det här är en fontän, det står en likadan mittemot. De här ansiktena visas
året runt men på sommaren spottar de, så det blir som en fontän. Lite kul
idé tycker jag, "Vi gör en fontän med ansikten som spottar..."


Det här är Claudia och Julia :)


Claudia. Det här är på andra sidan om de där ansiktena, hoppas ni förstår!


Kvällen avslutades här, i Claudias källare. Hoppade lite på studsmattan
innan vi satte igång filmen :P


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hahaha ofta man har studsmatta inomhus men rätt skoj för då kan man hoppa till sängen, haha! Är Claudia oxå aupair eller hon bor i chicago? Vad va de för bubbla på första bilden?



Pussar Olivia och Gnista <3333

2009-03-06 @ 10:26:52
URL: http://gnistuss.blogg.se/
Postat av: Daja

Hej ida!

fick snoka lite i din blogg och kolla på bilder men visst kommer jag ihåg dig =)va kul att du hittade till min blogg, och tack för alla komplimanger, så glad jag blir! det är så kul när man stöter på någon som man inte sett på många år =)

hur har du det? vad hittar du på nuförtiden?

kram diana

2009-03-06 @ 13:07:30
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0