Rasmus på luffen

Har sett nästan hela Rasmus på Luffen på Youtube, hade glömt hur bra den var! Nu har jag ju dessutom läst boken, den är faktiskt lite bättre. Jag kommer sakna den svenska sommaren! Men jag ska nog överleva ;)
Idag jobbade jag till 22, så jag fick stoppa tjejerna i säng, betydligt lättare den här gången!

Nu har jag kollat lite flygbiljetter till LA, så om det är ok med mina värdföräldrar så ska jag nog åka till Californien mellan den 6-11 maj för att hälsa på Soohie :D Hoppas, hoppas!! Mitten av mars är ju faktiskt förbi så det är inte så långt till maj..

Hang on!
Ida

Rasmus på luffen
De två första minuterna bör ses! Jag känner att jag och Oscar är lite lika ;)

För den som orkade/hade tid att se hela filmen: Visst är det ett bra klipp!
När de diktar ihop "Jag drömde inatt" och Oscars härliga kommentarer, som
"Ja, du sjunger bra du också".  Inatt ska jag drömma om äkta svensk sommar.

Kommentarer
Postat av: Moster Eva

Hej vännen!

Jag försökte med skypen men du var inte där tydligen.

Det verkar som om du har fullt upp hela tiden och skulle du få någon dötid så kan du ju alltid se en bra film kanske. Solen har verkligen visat sig på sin bästa sida idag. Man fick riktiga vårkänslor.

Jag har också försökt att kolla din bildblogg utan att komma in, du kan väl kolla adressen en gång till. Alltid lika kul att höra och se hur du har det. Många hjärtliga kramar från oss alla och du förresten ett försenat Viktoriagrattis. Eva

2009-03-17 @ 18:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0