Shopping!

Idag bar det iväg DT (Downtown) tillsammans med Julia. Vi hann dock bara med tre butiker. En underbar skoaffär, älskade Urban Outfitters och härliga Forever 21! Köpte ett par nya jeans, två toppar/linnen och ett par solglasögon :)
Vi åt lunch på ett ställe som heter Chipolet (lr liknande), det är typ mexikansk snabbmat. Man kan bl.a. äta jättegoda tacos där. Det är förresten samma kedja som jag var på i New Jersey, om ni minns ;)
Innan vi åkte hem drack vi te på Argo Tea. Jag drack Choklad-Mint te, väldigt gott faktiskt!
Jag fick även fixat busskort idag!! En sak att stryka från "Att göra"-listan!

Inatt förlorar jag en timmes sömn för vi ska vrida fram klockan till sommartid! Det betyder att tre veckor framåt kommer det "bara" vara 6 timmars tidsskillnad! ;)
Ciao!
Ida


Aliquando et insanire iucundum est - Ibland är det skönt att vara galen
Eller vad tycker ni? ;)


      
Linne och Jeans från Urban Outfitters 
Topp och Solglasögon Forever 21          
                                                            

Härligt våriga/somriga solisar,
tycker ni inte? :)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej tjejen

Vad bra att du fått din laddare till kameran så man får se lite bilder på dej.Du verkar trivas och har hittat nya kompisar.Har varit inne på din bilddagbok och sett alla dina fina bilder.Får se om jag kan fixa det här med webbkamran så jag kan chatta med dej nån gång.Kram Farmor&Farfar

2009-03-08 @ 09:32:54
Postat av: mamma

Jag har skickat mail till dig på ektv.

mamma

2009-03-08 @ 10:20:37
Postat av: mamma

Hej Vännen,

har skickat mail till dín

ektv-adress

2009-03-08 @ 10:24:21
Postat av: mamm

Hej vännen,

har skickat mail till dig

till din ektv-adress.

Kram mamma

2009-03-08 @ 10:42:33
Postat av: Tove

Har mamma hakat upp sig...?!?!

2009-03-08 @ 12:02:16
Postat av: Jenny

Åh, så du har blogg också. Superfin! Och supersnygga kläder. Urban är verkligen underbart indeed.

2009-03-08 @ 13:00:37
URL: http://jennycee.blogg.se/
Postat av: Daja

jag pluggar marknadsföring, så jag har inte helt direkt utbildning till det, men har en grund, och sen har jag erfarenhet från att ha ordnat events här i halmstad så det ska nog förhoppningsvis gå vägen =)

2009-03-08 @ 14:55:49
URL: http://daja.blogg.se/
Postat av: Daja

fast det dumma med ren-tröjan från lindex är att den kan bara användas runt julen och när det är snö. annars känns det som om den inte passar liksom :P

2009-03-08 @ 23:05:56
URL: http://daja.blogg.se/
Postat av: Daja

å vad jag är avis på att du kan gå å shoppa på forever21!

2009-03-10 @ 00:17:58
URL: http://daja.blogg.se/
Postat av: Emma

fina solglasögon :)

2009-03-22 @ 16:29:16
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0