Snö!?!

Jaha, så har det snöat igen!! Ganska mycket, tjockt och fint lade det sig på marken... fast jag tror att det mesta har töat bort till imorgon, tack och lov!!!

Idag har jag bowlat med Anne och Julia. Det var Annes aupair-grupp som skulle göra det på sitt aupair-möte och jag o Julia hängde på :)
Vi var på ett ställe här i Hyde Park, helt ok ställe! Fast de hade inga datorer som räknade poängen så det fick man klara av själv! Kul var det iaf! Nån strike och lite fler spärrar.

Efter bowlingen gick vi till "Tresure Island-Americas most European supermarket", vet inte om det kändes så europeiskt precis, men det känns väldigt fräscht och där fanns mycket att välja på. Vi köpte med oss lite frukt och bär. Sen bar det av hem till mig för att titta på film. Mysigt!

Nu skiljer det återigen 7 timmar mellan mig och er där hemma. Ni har väl inte glömt att vrida fram klockan? ;)
Go' natt på er! (Eller god morgon..??)
Ida

För att bowlingskor är så fina och för att bowling är så kul :)


Anne och Julia gillade också bowlingskorna :P

1. 2. 3. 4. 5.
Lite pics'.
1. Skorna. Ser bowlingskor likadana ut i hela världen?
2. På väg mot min första strike!
3. My team - Los Muertos
4. Hand dryer, tyvärr funkade den inte. Kul med "Old School" ^^
5. Full koncentration när man räknar poäng!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Vad roligt ni verkar ha och vilka härliga tjejer.Kul att du hittat så många kompisar.

Kram på dej tjejen, en jättestor från Farmor.

2009-03-30 @ 09:31:19
Postat av: Camilla

Hej

igår(söndag) var det trädgårdsarbete som gällde.

härligt väder vi grillade korv. mor o far kom inom och blev också sugna på korv. Var på 40 årsfest( trodde vi), de hade gått och gift sej nyårsafton innan de åkte till Thailand fick vi reda på när vi satte oss till bords. Vilken överraskning

Ha det bra och massor av kramar från Camilla

2009-03-30 @ 19:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0