Starbucks-kväll

Yes, ikväll var det åter dax för ett besök på Starbucks! Anne är äntligen på bättringsvägen, den stackaren har haft feber. Imorgon är det downtown som gäller, kanske jag kommer hem med en ny Ipod...vem vet? ;)
Vi tänkte även äta ute och sen kolla på "Twilight", fredagar är myys!

Mitt pianospelande går riktigt bra, är faktiskt väldigt stolt över mig själv :D Kan snart spela hela menuetten av Bach och "If I ain't got you" av Alicia Keys. Så jag funderar faktiskt på att köpa en ny "modern" sång i helgen.


Är sååå sugen på en, vet bara inte vilken färg...kanske blå, eller...grön, eller....
ja, vi får väl se om jag kommer hem med en imorgon


Kommentarer
Postat av: Frida

Visst är det svårt att välja? Jag valde röd för att matcha min samling med röda prylar. Fast jag kom på efteråt att jag blivit av med min kamera och mobil. Sen köpte jag på impuls för jag var så ledsen för att jag tappat bort det någonstanns i Sydney. Sen går en del av summan till någon AIDS-grej eller dylikt...Den lila gillar jag också, fast det är finast tillsammans. Köp en av varje ;)

2009-03-27 @ 10:00:45
URL: http://fraids.blogg.se/
Postat av: Tove

En lila så klart!!! Det tycker både jag och Berit! Den är häftig! Vad du sedan bryr dig om vad två tanter tycker vet inte jag.

Vi befinner oss just nu i Stockholm på lillsemester. Vi bor i en etta hos Berits Jens tillsammans med honom och hans tjej. Ingen går fri från oss två...! ;-) Ha det gott och kram!

2009-03-27 @ 22:20:45
Postat av: mamma

Hej vännen,

sitter just nu och tittar på Sammamsvärjningen med

Mel Gibbson och Julia Roberts.Provar att scypa dig

när den är slut. Kram mamma.

2009-03-27 @ 23:07:36
Postat av: mamma

Ps Jag håller nog oxå på lila

(eller blå). Ds

Puss

2009-03-27 @ 23:10:45
Postat av: Olivia

2009-03-31 @ 17:00:52
URL: http://gnis
Postat av: Olivia

Hejsan! Nu äe vi hemma från Norge =) Jag gade lätt tagit den rosa :P Hehe. Vad kostar dom där? KÖP TILL MIG, hahaha



Pussar Olivia <3333

2009-03-31 @ 17:02:49
URL: http://gnistuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0