Trötter...

Jag har varit så trött hela dagen! Kunde inte sova ordentligt för att jag aldrig fick upp värmen i sängen :/ Hoppas det blir bättre inatt!!
Idag har jag fixat med mitt Social Security Number! Så  när jag har fått mitt kort med numret på kan  jag äntligen öppna bankkonto och börja plugga. Madelaine och jag fick vänta i ca 1 timme innan det blev min tur, väl framme i disken tog det säkert 20 min!! Kvinnan där verkade aningen snurrig, när hon suttit och knappat in på datorn ett tag sa hon att imigrationsverket gjort nåt fel med mitt efternamn och stavat Andersson med två s..."men det ska va så" fick jag ju säg då..eh, jaha, sa hon och återgick till sitt knappande. Efter ett tag så sa hon att det var nåt som hade krånglat till det så det skulle dröja lite längre för mig att få mitt kort, sen fick jag en lapp där jag skulle kolla att alla uppgifter var rätt och sen skriva under. Så jag skrev under..fast att de hade döpt om pappa till Stefan Vif istället för Stefan Ulf :P Men jag tycker gott att pappa kan heta Vif istället, tycker inte ni!! ;D
Ann ringde precis och undrade om jag ville med ut och gå en runda, det tackar man ju inte nej till precis! Tur att jag inte hade tagit på pyjamasen än!!
Ha de gott där hemma!!
Ida


Idag firar jag en månad i USA! ;D

Kommentarer
Postat av: Fraids

Har det gått en månad? Känns mycket längre på något sätt.

2009-03-10 @ 05:43:45
URL: http://fraids.blogg.se/
Postat av: soffe

gud va tiden gått snabbt!

2009-03-10 @ 06:23:11
Postat av: Olivia

Fick du tårta då? =) Puss <3

2009-03-10 @ 09:41:36
URL: http://gnistuss.blogg.se/
Postat av: ischkra

Gaah en månad! gud va tiden går snabbt! I miss you:*

2009-03-10 @ 12:16:53
Postat av: Linnea

En månad av saknad :(

Men pappa heter inte Stefan Ulf han heter Ulf Stefan :P

ha det bra <3<3



PS: Ska vara med i Melodifestivalen med två bidrag. ska spela Piano på ena DS.

2009-03-10 @ 14:16:48
Postat av: Camilla

En månad utan tandställning också då??

Vad tiden går, för dej händer det ju mycket till skillnad från vissa andra där allt är som vanligt.

Shoppingrundan verkade ju lyckad, det såg bra ut.

Kram från Camilla och de andra

2009-03-10 @ 16:55:04
Postat av: Susanne

Jisses vad tiden går fort!



Hur kan man få Ulf till Vif... Hm...



Ha det bäst <3



Kram S & c/o

2009-03-10 @ 22:36:58
Postat av: Daja

hehe hon den där kvinnan verkar inte haft helkoll på läget :P

2009-03-12 @ 00:18:40
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0