Lisa Ekdahl=Sommarkänsla

Idag fick jag mail från Sts, organisationen som jag åkte med, de berättade vad man skulle göra om man hade hemlängtan. Som nr.1 stod det att man ABSOLUT INTE skulle ringa hem och prata med sin familj. Det bästa var om man bestämde en dag i veckan då man pratade. Sen var det inte heller så bra om nån där hemmifrån kom och hälsade på... Attans! Jag följer inte nån av  punkterna. Fast jag tycker ibland att det känns bättre när man pratat med nån hemmifrån, eller när man läst en kommentar. Men det förstås det är inte så bra om man gör det just när hemlängtan är som värst, för då blir det värre!!
Det bästa man kan göra är egentligen att träffa eller prata med en kompis som finns här. Som Ann. Hon är snäll! Den filmen hon pratade om "The Transporter 3" gick att hyra från och med nästa tisdag så det blir det filmtajm!!
Hoppas att hon har pengar så vi kan gå och se Chicago också, den spelas bara fram t.o.m. måndag....

Annars har det mest varit som tisdagar är mest.
Kram
Ida


Underbara Lisa, längtar tills jag kan sitta i skuggan av ett träd, lyssna på Lisa
och njuta av värmen och solen! Eller kanske under en kvällspromenad längs stranden...

Kommentarer
Postat av: Fraids

Jag ska se den en dag, transporter 3. Har sett de andra två och jag är lite kär i han som har huvudrollen. Han har världens härligaste dialekt. Visst är det kul att den filmen ej kommit till Sverige på bio än, men att ni ska gå och hyra den? Vi är så efter :(

2009-03-04 @ 06:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0