100 dagar!!

Idag firar jag 100-dags jubileum ;) Förstår ni hur snabbt tiden går? Jag gör det då rakt inte!!
Tillsammans med lönen för förra veckan fick jag en ny parfym av min värdmamma, Flower by Kenzo, som ett extra tack för att jag tagit hand om djuren. Den luktar verkligen jättegott! Hörde från Anne (som hört från sin värdpappa) att de är väldigt nöjda och gillar mig, så det känns ju skönt.

25 grader har termometern visat idag (eller 77F). Riktigt härligt, sommaren är på intåg med stormsteg! Det blev en kvällspromenad även ikväll, man kan ju inte låta bli när det är så härligt och när man kan gå så nära vattnet. Mys!


Kommentarer
Postat av: Fraids

Det där är min bästa parfym! Fast min är snart slut och jag bävar för att köpa en ny, det kostar ju pengar :P

2009-05-20 @ 08:54:20
Postat av: Tove

Då är det bara 265 dagar kvar...! Eller...? Då har du gjort lite drygt en fjärdedel! Och snart kommer familjen. Känns gott va?

Skönt att få höra att de är nöjda med dig va? Men det hade ju inte gjort något om de hade talat om det för dig!!

Kram, Tove.

2009-05-20 @ 22:33:23
Postat av: Sofia

Nej oj vad varmt och skönt! gött!! Och guuud vad tiden gått snabbt för dig, känns ju som igår du åkte:P!!



Jag ska åka hem en vecka om 3 veckor (10-17 juni) och hälsa på, första gången sedan jag åkte i juli förra året så det ska bli kul! Sedan så vet jag inte riktigt hur länge jag ska stanna, men typ till mitten av juli blir det nog som det ser ut nu!

2009-05-20 @ 23:36:56
URL: http://sofiazatherz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0