Angels & Demons

Jag skulle släcka klockan 12..nu är klockan 1!! Bättre lycka imorgon! Jag har i alla fall varit duktig och städa rummet idag, så nu är det rent och fint.

Jag, Julia och Anne var Downtown idag, åt sen lunch på Chipotle och gick sen för att se "Angels and Demons". Jag är så besviken, filmen var riktigt kass!! Kanske beror det på att jag precis läst boken, när ska jag lära mig att se filmen först och läsa boken sen?? De hade ändrat storyn hur mycket som helst! Jag kan ju förstå att man måste ändra vissa saker för att det ska funka på film, men att ändra på storyn!! Men men, nu har jag sett den och skådespelarna tyckte jag var bra i alla fall.
Efter filmen gick vi till starbucks och satt där och pratade ett tag. Var hemma redan vid 9 idag, och sen har jag som sagt städat.

Ciao!
Ida

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jaså du tyckte inte om Älgar och demoner? Jag såg den oxå i helgen och tyckte den var riktigt bra men jag har ju inte läst boken så jag vet inte hur det "ska" vara. På bion kom jag och tänka på dig för dom gjorde reklam för Harry Potter som kommer i sommar. Ska vi bli tvungna att bryta vår tradition att titta på varje Potter-film tillsammans på bio eller ska jag bli tvungen att åka ända till USA för detta?? ;)

2009-05-18 @ 12:28:48
Postat av: Fraids

Nej, nu har jag läst på många ställen att den inte är så bra, och så nu du också. Nu blir jag osäker på om jag vill se den, i alla fall på bio.

2009-05-18 @ 18:44:24
Postat av: Sofia

Ajdå Ida, inte bra med att lägga sig så sent(jag gör det alltid:P) men men sånt händer, duktigt att ha städat rummet iaf!



Ser ut som det är soligt och fint, börjar sommarvärmen komma eller vad här ni för spännande väder?! Vi har regn och rusk och kallt för tillfället, sommaren vi hade innan försvann...:/

2009-05-18 @ 22:14:33
URL: http://sofiazatherz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0