Angels & Demons

Jag har mest läst idag, blev plötsligt väldigt spännande (efter 200 sidor..). Här kommer filmen ut på fredag men jag tror att den kommer ut redan på onsdag hemma hos er, USA är tydligen inte först med allt ;)
Har fixat frimärken också idag, var inte så krångligt som det verkade innan, tydligen hade jag ett postkontor mycket närmre än jag trodde! Så nu kan jag skicka brev till er där hemma!!
Annars har det varit en dag som alla andra, eller det har det ju inte för familjen är ju inte hemma..men ändå :)

Såg precis att Kristian Luuk och Fredrik Lindström ska ta över "På Spåret", låter spännande, ni får berätta hur det blir!!

Ciiaoo!
Ida

Sista söndagen i LA..


Kommentarer
Postat av: Alice

TAAACK IDA! fick kortet idag! :) åh vad glad jag blev när jag läste det:D var på riktigt dåligt humör när jag kom hem men så log där ett kort från dig och väntade, precis vad jag behövde!! :) har börjat leta stuga så smått:P ser fram emot sommaren -10 med dig! ^^

2009-05-12 @ 17:24:54
Postat av: Alice

TACK IDA! kortet kom idag:) blev så glad när jag läste det, precis vad jag behövde!! mitt dåliga humör försvann direkt! har börjat leta så smått, ser fram emot sommaren -10 med dig! ^^

2009-05-12 @ 17:27:49
Postat av: Alice

SUCK för datorer ibland.... jaja nu blev det dubbelt :P

2009-05-12 @ 17:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0