Bridewars x3

Det har inte hänt mycket mer idag, har läst ytterligare 100 sidor i boken, bara 300 kvar, tror nog att jag kan läsa ut den innan söndag (då vi ska se filmen).
Julia kom hit vid 17.30 så vi gick en runda med hundarna tillsammans, vädret har varit underbaaart!! Senare ikväll gick jag och Julia över till Claudia efter att vi hyrt "Bridewars" i "the Red Box". Så nu har jag sett den filmen 3 gånger!! Men den är bra, fast jag tror inte jag behöver se den på ett tag nu, känns som att jag kan den utantill ^^ Verkligen en tjejig film, (genus, vad är det..??) bröllop är ju så vackert! :)

Dax att nussa kudden, det har blivit sent...igen!!
Krams
Ida
 


Kommentarer
Postat av: Stina

Kolla in filmen om Stoppa barn misshandeln på min blogg. HEMSKT =( Mvh Stina

2009-05-13 @ 22:54:57
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0