Dirty Dancing

Jag har varit gaaanska seg idag, det har regnat hela dagen, jag piggnar aldrig riktigt till då. Trots det fick jag fixat lite till på tjejernas rum, det är inte lätt att organisera där inne, känns som att jag mest flyttar runt sakerna..

Julia och Anne kom över ikväll, vi tittade på finalen av "Americas Next Top Model" och "Dirty Dancing". Det är nog en sån film som man kan se hur många gånger som helst och den är ändå lika bra!! Som fredagsgodis åt vi jordgubbar och ananas doppat i smält choklad :)

Jag måste ju gå ut med hundarna imorgon också..John Blund väntar.
Krams!
Ida




Kommentarer
Postat av: Fraids

Ananas och jordgubbar doppat i choklad är läskigt gott!

2009-05-16 @ 09:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0