Förlåt!!

Strålande sol idag!! Satt ute och läste färdigt min bok så nu ser jag fram mot filmen!!
Jag började försöka att organisera flickornas rum idag, det gick väl så där, får ta tag i det imorgon.

Ikväll följde jag med Julia och hennes värdfamilj för att lyssna på "Chicago Childrens Choir", en av tjejerna som Julia tar hand om sjunger med där. Jag är grymt imponerad av alla barn som sjöng, det lät riktigt bra!! De sjöng bl.a. "Lift Him Up" som är skriven av Walt Whitman, och den kunde ju jag sjunga med i :) Clara, deras yngsta tjej som är 4, och jag blev bästa vänner, nästan i alla fall. Fast det gick inte så bra när hon pratade tyska med mig..jag får öva ännu mer!
Efter konserten gick jag och Julia till Anne, där kollade/lyssnade vi på massa disney-sånger, mestadels på svenska ^^

Till sist vill jag säga förlåt till min kära mor och far som hade bröllopsdag i måndags! Att jag kunde missa det, får väl skylla på att jag har varit lite vilse i dagarna den här veckan...
Grattis i Efterskott!! :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej vännen,

Tack min kära dotter, vi firade med

hamburgare på Go´biten innan vi skjutsade

Olivia till Svalöv.

Puss mamma

2009-05-15 @ 16:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0