Forts.Santa Monica, LA - Lördag, Hollywood

Vi gick runder lite till, kollade bl.a. in Virgin, en affär där man kan hitta massa band t-shirts, skivor, filmer m.m. Och det bästa var att det var rea på allt! Köpte en Beatles-tisha.
Kvällen avslutades på "Rainbow", en mysig grill/bar. Jag orkade inte allt, så jag gjorde som man gör här i USA, jag bad att få ta det med mig.
Men oavsett hur mätt man är kan man ju alltid klämma ner lite dessert. Så vi gick till Millions of Milkshakes, ett ställe där kändisar har gjort sina egna milkshakes. Jag valde en Jonas-shake (Jonas Brothers) och Sophie en Lindsay-shake (Lindsay Lohan), såå goda! När vi druckit upp satte vi oss på bussen hem. Väl hemma trillade vi båda i säng, trötta och mätta.




Ikväll ska jag fira Julia som fyller år idag! Hade tänkt sova över där också, så det blir inget bloggande ikväll...
Ha en fin helg!! :)
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0