Grattis!!

Internet krånglade här igår så därför blev det inget inlägg, men det hände ändå inget särskilt.
Idag däremot har det varit full rulle, min värdmamma fyllde nämligen år. Så jag var uppe kl.7 för att vara med och sjunga för henne. (Såna familjesaker är nästan värst, då saknar man ju familjen ännu mer!). För att vara snäll så tog jag flickorna till skolan, men gick direkt ner och la mig i sängen igen när jag kom hem. Halvsov till "En prinsessas dagbok" :)
Till slut tog jag mig upp till tjejernas rum och städade det i 2, 5 timme!! Ni kan ju bara tänka er hur det såg ut efter 4 lediga dagar...
Ikväll åt vi på en mexikanske restaurang, riktigt amerkanskt med tårta efteråt för att vi sa att Madelaine fyllde år ;)
Lilla C grät hela vägen till restaurangen och lite till, bara för att hennes kompis inte kunde följa med. Ibland är de otröstliga. När vi kom hem åt vi glasstårta och drack champagne. Sen satt vi och pratade ganska länge, så det har varit en bra dag. Fick dessutom Marabou och en påse Bilar av Julia som var på IKEA igår!! *Mums*

Så kommer jag till alla jag vill gratulera:

I söndags, den 24 maj, fyllde mina kusiner Casper & Linus 5 år!! Hoppas ni fick måna fina paket :)

I söndags fick också Daniel och Petra en liten pojke, vilket betyder att jag fått ett till litet kusinbarn. Hoppas ni mår bra!

Igår fyllde kusin Mikael 17 år!!


Och förutom att Madelaine fyller år idag så är det Mormor och Morfars 55 Bröllopsdag!!
 

Ett stort grattis till er alla!!

Jag hoppas att jag inte missat nån..
Puss och Kram
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0