Kvällsbad!

Det har varit ganska lugnt idag, inget särskilt som hänt. Förutom att Lilla C och henne kompis sprayade en av katterna med luftrenare, av någon anledning fick jag skulden lite grann fast att jag ansåg att jag hade slutat..menmen, jag får väl bli bättre på att fråga och inte bara anta när jag slutar.

Jag och Julia badade faktiskt ikväll. Blåsigt och ganska kallt var det nere på stranden (typiskt!) så efter noga övervägande så bestämde vi oss ändå för att bada! :) Det var riktigt skönt, ser fram emot nästa gång.

När Anne slutat mötte hon oss på stranden och vi gick vidare till Medici för att köpa varsin milkshake. De är så goda där! Vi promenixade hem tillsammans och stod faktiskt inte o pratade så mycket . Efter en skön dusch sitter jag nu här med John Blund på min axel,

Ciao!
Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0