Kvällspromenad

Jag har varit allmänt seg idag, borde verkligen ta tag lite ordentligt i livet här. Fixa med skolan, köpa ett gympass så jag kan börja träna. Men, jag är ju så dålig på att ta tag i saker, skäms på mig!
Jag fick hämta Stora M från skolan idag då hon inte mådde bra, det stör ju rutinerna också en aning..
Ikväll tog jag och Julia en kvällspromenad längs med sjön, mys. Det är verkligen hur fint som helst och man ser hela downtown (det är faktiskt en vacker vy mamma, tro det eller ej ;). Nu är klockan strax efter 12 och jag ska stänga ner och släcka, det är i alla fall framsteg sen igår. Det gäller att vara positiv!

Kram, kram
Ida

Julia på sin födelsedag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0