Santa Monica, LA - Fredag, Beverly Hills

Efter en skön sovmorgon tog jag och Sophie bussen in till Beverly Hills. Det var en busstur på ca 30 minuter men till slut var vi där.
 
Efter lite fottande vid skylten gick vi till Rodeo Drive, Beverly Hills mest exklusiva gata (eller vad var det du sa Sophie?)Vi gick dessutom förbi hotellet i "Pretty Woman", eller inte riktigt förbi, det är det stora man ser i bakgrunden.. ;)

Efter att ha gått runt ett tag gick vi till "Cheesecake Factory". Vi beställde lax med potatismos och chokladcheesecake till dessert. Det sved lite i plånboken, men det var det väl värt!
 
När vi satt där och åt i godan ro så såg jag plötsligt en paparazzisvärm springa förbi på andra sidan gatan. Det var tydligen Brad Garrett (från "Alla älskar Raymond") som gick förbi, den stackaren verkade inte ha det lätt.. Mätta och belåtna gick vi vidare för att titta lite mer i affärerna och så småningom bege oss hemåt. Plötsligt säger Sophie, "Ida det är han från Gossip Girl" och jag som inte sett ett enda avsnitt börjar titta mig omkring "vem, vem?" När han gått förbi, vände sig Sophie om och tog ett kort ^^ Det är ju typiskt att man bara ska se kändisar som man knappt känner till!!
Dagen började närma sig sitt slut och vi tog bussen tillbaka till Santa Monica. Där gick vi i ytterligare några affärer innan vi bestämde oss för att gå på bio och se "Ghosts of girlfriends past" ("Flickvänner från förr" är den svenska titeln) med Jennifer Garner och Matthew McConaughey. Jag tyckte filmen var helt ok, kanske inte värd att se på bio men ok. Sophie däremot tyckte inte alls att den var bra.
Visst blev det lite shopping med ^^ 
Efter bion begav vi oss hemåt. På lördagen var det nämligen dax att besöka Hollywood!! Men det berättar jag om imorgon!

NattiNatti!!
Ida

Ps. Såg G.I Jane, har ni inte sett den så är det ett hett tips. Den har några år på nacken, huvudpersonen spelas av Demi Moore.Ds.


Kommentarer
Postat av: Fraids

Så fina bilder. Det är sådan bilder man blir glad av!

2009-05-07 @ 13:03:15
Postat av: Alice

ibland är du helt värdelös, du får ju se till att känna igen kändisar när du ser dom!!! ;)

2009-05-07 @ 13:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0