Seg..vem, jag??

Jag vet att jag inte berättat allt om min LA-resa, det har bara inte blivit så...förlåt!
Idag har jag mest tagit det lugnt och gått med hundarna. 4 promenader om dan ska de ha, så det känns nästan som att man är ute och går hela tiden.
Jag och Anne var downtown och åt middag idag på Noodles & Co, pasta med kyckling är alltid gott :)
Efteråt åkte vi hem till mig, Julia kom också förbi och vi tittade på "America's Next Top Model", bara 3 modeller kvar nu, spännande!

Ciao!
Ida

Göran är med i mustaschkampen! Om du vill hjälpa honom
i kampen mot prostatacancer klicka på länken och du kan skänka valfritt bidrag!
http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/Insamlingar/?collection=892

Kommentarer
Postat av: Göran Strand

Tack Ida för extra marknadsföring!

Jag hoppas på stort stöd för min "nu blåser vi snuten" mustach.



/Göran


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0