Söndag

Jag, Anne och Julia åkte downtown för att äta lunch på Walnut Room, Macy's men när vi kom dit var det stängt! Så istället gick vi till det inte alls lika fancy Noodle Company". Men de har i alla fall riktigt god mat så det gjorde väl inte så mycket. När vi ätit blev det lite shopping, köpte en kjol och ett par örhängen på Urbans och en chokladask till min värdmamma som fyller år på tisdag.
När vi var klara på Urbans bar det av till Coldstone Cremery. Jag åt en glass med brownie, kolasås och nötter, himmelskt gott!! (Linnea, jag vet att du kommer ÄLSKA det stället!)

När jag kom hem hade mina värdföräldrar bjudit hem några grannar så det var fullt hus. Jag sa inte så mycket, det är faktiskt ganska svårt att vara med i koversationerna, man pratar ju ofta om sånt som hänt eller om saker som på något sätt hör till ens kultur. Hmm, svårt att förklara. Men det var ganska kul ändå faktiskt.

Nu har jag suttit här och laddat upp alla LA bilder, nästan i alla fall. Så kika in på min bilddagbok om ni är intresserade.
Pratar med Sophie samtidigt, det var ett tag sen nu. Kan inte förstå att hon åker hem om mindre än en månad!!

Ledig imorgon, ska bli riktigt skönt!
Krams
Ida

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej tjejen, hoppas du har det bra! Har kollat på alla bilderna nu från LA, jisses vad häftigt! Att du faktiskt är DÄR! Måste visa Tobias Miami ink bilden. Han kommer bli impad :o)



Har inte varit hemma i helgen, så det har ännu inte blivit något mail till Bruce. Nåväl, be right back ;o)



Kram Susanne

2009-05-25 @ 09:21:11
Postat av: Anonym

LA ink menar jag ju ;p

2009-05-25 @ 09:22:51
Postat av: Farmor

Hej IDA! Har precis kollat din blogg och bilddagboken. Du verkar haft trevligt i LA många fina bilder och vackra flickor.Lite annorlunda än här hemma i Ählm. Ha de bra och trevlig sommar Kram från Farmor

2009-05-25 @ 10:24:19
Postat av: Linnea

Haha det är väl inte svårt att få mej att älska något glass ställe :P

Ses om tre veckor typ :D

2009-05-25 @ 16:05:24
Postat av: Anonym

Gå in på Webbisar helsingborg och kolla efter pojke Hjalmarsson den 24/5 :D

2009-05-25 @ 16:09:21
Postat av: Emma

Hej! Det här kanske kommer låta lite konstigt men jag ska åka till Chicago nästa vecka och vara där hela sommaren. Jag känner typ ingen utom min syster som jag ska vara hos, och googlade efter bloggar i Chicago och hittade din. Du verkar bo ganska nära downtown, vilket jag också kommer göra, så jag tänkte höra om du ville hitta på något någongång? Känns inte så lockande att vara där en hel sommar utan någon att umgås med :)

2009-05-26 @ 18:49:14
URL: http://nilima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0