Summer is around the corner!



Nu är klockan halv 1 (vilket betyder att jag borde stängt ner för en halvtimme sen), och det är fortfarande över 20 grader ute! Vi har varit upp vid 30-strecket idag, galet!! Typiskt svenskt att prata om vädret, jag vet.. Inte nog med att jag har haft otroligt fint väder, Iskra kom dessutom in på Fridhems Folkhögskola (teaterlinjen) idag! Så snacka om en fantastisk dag!
 Jag ringde faktiskt och gratulerade henne, tyckte det kunde vara en kul överraskning. Det är ju inte var dag man får samtal från USA :)

Annars har det mesta varit som vanligt, bråkade lite med Stora M idag men det gick över förvånansvärt snabbt! Lilla C hade fotboll så jag satt på en filt och lyssnade på mina RixMorron Zoo-podcasts när hon tränade.

Ikväll kom Anne hit, vi spelade kort. Saknar lite att spela "Plump" i skolan :) Måste se om jag kommer ihåg reglerna så jag kan spela det med Anne och Julia!

Har haft lite kontakt med en man i Wisconsin som släktforskar och är en väldigt avlägsen släkting. Han skickade mig en fil med över 4000 namn!! Så nu har jag att göra med att sortera ut vilka som faktiskt är mina släktingar..

Go' Natt!!
Ida


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska hon börja där till hösten då eller? =)



Kram Olivia

2009-05-21 @ 12:11:14
URL: http://gnistuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0