Thunderstorms!

När jag gick hem från Starbucks ikväll (träffade Anne där), så började det blixtra som bara den, regnet och åskan kom lite senare. Måste säg att här är det nog minst en thunderstorm i veckan, eller ett åskoväder som vi väl skulle säga hemma..tur för mig att jag tycker det är mysigt.
Pratade om religioner med Ali idag, intressant! Krångligt dock, det är så olika..bara för att man växt upp på olika platser.

För övrigt så har det inte hänt så mycket idag, läst ytterligare 200 sidor i boken så visst blir jag klar innan filmen (Angels & Demons) kommer!! Fast hemma kom den väl ut på bio idag, eller?
Har kollat lite kurser och så, hade varit bra att börja skolan nu till sommaren, men det är svårt att veta vad man ska välja!! Men det fixar sig nog :)
Nu måste jag gå ut med hundarna en sista gång för den här dagen..har visst blivit lite sen :S

Krams!
Ida

Kommentarer
Postat av: Linnea

Heej Ida!!

just nu sitter jag på so lektion och stör mej på johan skulle verkligen behöva din hjälp :/ Men jag får se det positivt det är bara en månad kvar sen är inte stan säker längre för då kmr vi :D



Pussar <3<3

2009-05-14 @ 13:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0