Back to work..

Den här dagen har haft sina tuffa stunder, Stora M har inte varit nådig! Beter sig verkligen som en tonåring (eller 5-åring..) ibland och det är fasiken inte lätt! Som tur är har jag ändå känt mig stark idag så hon lyckades inte knäcka mig den här gången.
Idag träffade jag Sabrina, den nya studenten, hon ska också plugga engelska precis som Ali gör. Skillnaden är att Sabrina är runt 40 år, från Italien och ska "bara" stanna i tre veckor. Hon verkar trevlig i alla fall :)

Jag hade lovat Anne att gå på bio med henne idag, så vi tog bussen downtown strax innan 8 och satt i biosalongen lagom när filmen började 8.30. Filmen vi såg var den nya X-men, den som handlar om Wolverine..om någon har hört talas om den. Den var faktiskt rätt bra, särskilt om man gillar de andra filmerna.

Hade tänkt berätta om LA, men det får vänta till imorgon då jag tror att jag har mer tid, annars blir det kanske inte förrän till helgen. Vi får se. Tålamod, (är en fiskares bästa vän) mina vänner!! ;)

Ciao!
Ida


Här står jag i Santa Monica, bakom mig ser ni piren dit jag och Sophie
begav oss efter vår lilla fotosession..

Kommentarer
Postat av: Fraids!

Fina Ida på bilden!



Det är bra att du ser så mycket film. Man får lite tips och så!



Saknar dig! Vi får snart ta en catch up.

2009-05-05 @ 08:00:31
Postat av: Linnea

Vill också se X-men, Wolverine!!!! Har bestämt mej för att jag ska kolla på den...någon gång :S

Två veckor sen konfirmerar jag mej, jippii

Vi höres snart väl :D

Kramar <3<3



2009-05-05 @ 16:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0