Jobblördag med avslut på Giordano's

Jobb, jobb, jobb...har jobbat hela dagen. Tack och lov så har det gått hyfsat bra. Men det är svårt att få de att göra samma sak eftersom de är så olika. Lilla C tycker mer om att vara ute, springa, klättra i träd osv. medans Stora M hellre sitter inne och läser, leker lugna rollekar eller leker med dockskåpen. Lite som jag och Olivia ;)


Jag och Anne gick i alla fall till Giordano's och åt pizza till kvällsmat, vår servitör var en riktigt skön snubbe ^^ Det är det bästa med att äta ute här, överrallt finns det servitörer som är trevliga och ser till så att man har det bra. Det sämsta är ju att det är så dyrt..jag betalade 140 kr ikväll, och då delade jag och Anne ändå på en pizza och på en bit cheescake.  Gott var det i alla fall.


Imorgon och på måndag är jag ledig, ska bli skönt med lite helg!
Ciao!
Ida

(By The Way, Sabrina åkte hem idag, studenten från Italien.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0