Vi kommer igen nästa år!!

Jaha, det gick ju inte så bra i år heller, 21:a plats.. Men vi kommer igen nästa år, som alltid!! ;) Kul med två nordiska länder i toppen, även om jag inte tyckte att den norska låten var den bästa. Det kändes väldigt konstigt att sitta i USA och se på Eurovision, måste säg att jag saknar allt ståhej där hemma. Men om det nu kommer till Norge nästa år skulle man kanske satsa på att se det live...eller? Nån som är på? ;)

Idag har jag (förutom att se på Eurovision),  pratat med hela tjocka släkten! Det var väldigt intressant och väldigt kul förstås. Håller med Åsa som sa att det känns konstigt att vi är så långt ifrån varandra och ändå så nära när man pratar på skype!! Anledningen till att jag kunde prata med alla var för att Linnea hade sin konfirmation idag (läs igår), så jag pratade så klart med henne också!!

Anne kom hit för att se på Eurovision med mig, när det var slut gick vi ut och åt middag. Jag åt lax, det är ju så gott!! Sen gick vi tillbaka hem till mig och såg halva "You got mail", den hade nämligen redan börjat.. Vi såg även "The Peacemaker" eller Anne såg den, jag sov mest, som vanligt ^^
Imorgon får jag sovmorgon, äntligen!!

Ciao!
Ida

Grattis på konfirmationsdagen Linnea!!!

Kommentarer
Postat av: Fraids

Jag har typ hört 3 låtar som var med igår...Jag gillade norsken, men jag har inte hört så många som sagt så jag har inte direkt något att jämöra med. Dock faller hans musik mig i smaken.



Btw! Var det inte ovanligt tyst när han vann? Det var liksom inget ljud, ingen bakgrundsmusik och det kändes inte så "mäktigt".

2009-05-17 @ 10:54:46
Postat av: Linnea och Tina

Jag och Tina hänger gärna med till norge nästa år :D vår släkt e så rolig du skulle hört vilket prat det var :P vi hörs <3<3

2009-05-17 @ 14:46:38
Postat av: Olivia

När jag såg bilderna så började jag sakna din jätte mycket <3 Läängtar tills vi ses bara 3 veckor kvar! Jag hänger oxå med till Norge fast man fattar inte så mycket vad dom säger, haha. Fick nästa nog när jag var i Norge med Richard, haha.



Pussar Olivia & en haltande Gnista!



Miss You allot <33

2009-05-18 @ 09:36:21
URL: http://gnistuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0