Another weekend

Det har hänt en hel del sen sist jag skrev. Det händer en hel del hela tiden för tillfället, vilket är anledningen till att jag är så dålig på att uppdatera. Som ni vet så går jag nu 4 kurser, det är inga stora kurser, var och en är mellan 2-3 timmar lång en gång i veckan. Men det är trots allt svårt att hinna med att göra läxorna, gå på kurserna, jobba och dessutom ha lite fritid att spendera med vännerna.

Jule bor numera i Atlanta, hon bestämde sig för att göra en s.k. rematch, alltså byta familj. Så i lördags flög hon till sin nya familj i Atlanta. På fredagen kom hon till Hyde Park, vi åt på restaurang och gick sen hem till Christina för att titta på film och umgås. 5.30 lördag morgon tog vi en taxi hem till Jule och sen körde hennes värdmamma till flygplatsen.

Igår (lördag) var jag och Julia på gospelkonsert. Bob och Sue hade reserverat två biljetter till mig, de kunde nämligen inte gå själva. Innan konserten åt vi på en svensk restaurang "Tre Kronor". Det var en väldigt mysig lite restaurang, Carl Larsson målningar, en bild på kungen och lite andra svenska motiv här och var. Vi åt köttbullar med potatismos till huvudrätt och blåbärssoppa och chokladpudding till efterrätt.
Konserten var riktigt bra! Jag kunde några av sångerna och det är ju alltid kul :)
När konserten var slut kom Sue och hämtade oss. Vi åkte hem till Bob och åt lite paj och pratade innan de körde oss hela vägen hem.

Nu slocknar jag snart, så det är väl dax att säga go' natt!


Den här bilden har absolut inget med texten att göra, men bilderna som jag
tagit i helgen har inte kommit in på datorn än..  Den här bilden är gjord
photofunia.com -->check it out!

krams.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej! Det var där vi med åt =D Såå god mat!



Pussar <33

2009-11-16 @ 12:32:51
URL: http://gnistuss.blogg.se/
Postat av: FARMOR

Hej sötnos!Vad gulligt av dej att skicka kort till mors och fars dag. Vi tackar så mycket,vi saknar dej också.Du verkar ha fullt upp så jag förstår att du inte hinner blogga så mycket,men kul när man hör något ifrån dej. Ha det så bra, många stora kramar från oss båda.Farmor och Farfar

2009-11-16 @ 18:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0