Den som väntar på nåt gott...

Har nästan precis sett "Haunting in Connecticut" med Caroline. En riktig skräckis var det och varken jag eller Caroline är några stora skräckfilms-fantaster så vi satt och kramade varandra nästan hela tiden! :P Men den var faktiskt rätt så bra, trots att den var läskig.

Imorgon har jag teckenspråks kursen och sen ska jag jobba till 5. Får väl se vad som händer efteråt.

Ibland känns det som att det är en evighet tills att jag är hemma igen, fast att det bara är tre månader. Men det är lite som när man var liten och skulle ha födelsedagskalas. Den där sista kvarten innan gästerna kom var ju olidlig, aldrig var en kvart så lång som då! Men den som väntar på nåt gott...!! Eller hur :D


Det är faktiskt mindre än 100 dagar kvar!!

krams.


Kommentarer
Postat av: Olivia & Gnista

Oj tiden går snabbt kan inte fatta att du snart varit där ett år :O Längtar du hem så mycket nu? Vi saknar dig, ska bli skoj att få se Gnistas reaktion när du kommer hem!!



Pussar Olivia & Gnista <33

2009-11-07 @ 16:23:09
URL: http://gnistuss.blogg.se/
Postat av: Emma

Tänk, där sitter du och längtar hem till sverige och jag sitter här och längtar som en tok efter Chicago :). Att man aldrig kan vara riktigt nöjd där man är.

2009-11-08 @ 12:13:16
URL: http://nilima.blogg.se/
Postat av: Göran Strand

Hejsan,

Om du har hemlängtan så lyssna på texten i denna låt.

http://video.google.com/videoplay?docid=3674595221543443747#docid=-8325843873165540180

2009-11-13 @ 23:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0