Det luktar vinter

Nu har folk börjat elda i sina öppna spisar, då luktar det så gott ute. En doft som jag gör att jag genast tänker på vintern. Men en sak i sänder, först är det höst och halloween. Här hemma har det dykt upp lite pumpor på verandan och i fönsterna. Ska bli kul att se när fler hus börjar halloween-pynta! Har inte alls bestämt vad jag ska klä ut mig till, det finns ju så mycket att välja på. Jag har funderat på Velma från Scooby-Doo, eller en zigenare rom, eller varför inte Jesse ifrån Toy Story 2? Tur att jag har lite mer tid på mig att fundera!

Idag hade jag inte ställt något alarm, så himla skönt! Pratade lite med Julia och kom till slut upp ur sängen. Vi träffades runt 1.30 och tog bussen till stan. Väl där hade vi tänkt att vi skulle se "Toy Story" och "Toy Story 2" i 3D på bion. Men den visningen hade redan börjat när vi kom dit, så vi tittade på Inglorious Bastards istället. Den var hemsk och brutal men faktiskt mycket bättre än vad jag trodde. Den lämnade mig inte oberörd i alla fall!

Ny vecka imorgon, bara 5 dagar kvar tills Alice hälsar på :D

krams.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0