Wanna be on top?

Den här dagen har varit känts lite kaotisk. Jack lyckades nämligen bita en vän till Lilla C, inte alls allvarligt och inte med flit. Han trodde att hon lekte med honom, och tja, ibland blir han lite väl exalterad. Jag var ju tvungen att ringa och berätta för Madelaine som så klart blev väldigt upprörd och rädd. Men det hela fick ett bra slut, jag berättade för vännens mamma vad som hänt och hon var hur lugn som helst. Skönt!!

Julia kom hit ikväll och vi såg två avsnitt av ANTM (Americas Next Top Model). Drama, drama och åter drama..men det är rätt underhållande ^^

Snodde lite bilder från Julia, det här är från en mysig kväll i september. Vi åt på Chipotle, och en av de som jobbade där gav oss varsin chipspåse gratis..
Det här är iaf utanför Macy's




Tycker inte ni att jag är ganska lik Olivia här? När jag såg bilden på
kameran var det skrämmande likt! 


Och sist lite andra bilder jag snodde : )
Klicka på de så blir dem större..
   

krams.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hahaha jag tyckte inte vi var så lika på den bilden xD Vilken av bilderna är de? Jag är kompis med Carolin nu med på facebook =D



Pussar <3

2009-10-06 @ 13:25:08
URL: http://gnistuss.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej vännen,

Om du menar bilden under på dig och Julia så håller jag med dig, det är på munnen man ser att det är du.



Puss mamma

2009-10-06 @ 19:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0