En liten uppdatering..

Här kommer då det inlägg som skulle kommit för ett par dagar sen..

Alice åkte vidare till Texas i torsdags, att 5 dagar kan gå så fort!! Vi hade väldigt kul iaf även om mycket tid spenderades tillsammans med flickorna. Här kommer en kort sammanfattning i bilder.

Lördagen spenderades i stan.

Alice hade tagit med Kexchoklad!!


Jag har finare bilder på Alice, men den här blev så bra ^^


Alice och jag vid Buckingham Fountain


Downtown Chicago


Klassisk hopp-bild :)




I tisdags ville Stora M leka stylist, så här fin blev Alice efter att Lilla C
hade fått fixa hennes hår..


Och så här fin blev jag efter att Stora M fixat mitt hår.. ; )

Vi hann även med att se lite av marathonet, försökte fånga Phil men han var för snabb..eller så var det vi som kom lite för sent. Kul var det i alla fall att se alla dessa människor springa förbi, ca 45-50 000 deltog (tror jag).
I måndags var tjejerna lediga från skolan så vi åkte till Navy Pier på eftermiddagen och såg "Cloudy with a chance of meetballs" som IMAX. Helt ok film om ni frågar mig.

Övriga dagar softade vi på mitt rum eller tog promenader här i Hyde Park. Så det var 5 roliga dar!!

Nu fick ni en liten uppdatering iaf..håll till godo!!

krams.


Kommentarer
Postat av: Moster Eva

Hello Ida! Kul att du har haft kompis hos dej några dagar. Igår (lördag) hade vi körövning hela dagen,vi håller på att öva in helt nytt program till advent-jul konsert och du vet ju det där om att lära gamla hundar.. men det var jättekul men jobbigt. Idag har vi sjungit så det har varit mycket kör hela helgen. Det har varit riktigt fint brittsommar väder i Kvibille i helgen. Ha det bra kram från Eva-

2009-10-18 @ 20:46:22
Postat av: Moster Eva

Hello Ida! Kul att du har haft kompis hos dej några dagar. Igår (lördag) hade vi körövning hela dagen,vi håller på att öva in helt nytt program till advent-jul konsert och du vet ju det där om att lära gamla hundar.. men det var jättekul men jobbigt. Idag har vi sjungit så det har varit mycket kör hela helgen. Det har varit riktigt fint brittsommar väder i Kvibille i helgen. Ha det bra kram från Eva-

2009-10-18 @ 20:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0