Inspirerad!!

Var och såg "Fame" på bio idag tillsammans med Julia, Jule och Christina. Grymt bra tyckte jag att den var! Jag vet att många inte riktigt gillat den för att den inte har en stark handling, fast jag tycker att det är det som gör den speciell och charmig. Men eftersom jag inte hört att den skulle vara så bra så hade jag nog sänkt mina förväntningar en del, och det kanske gjorde att jag tyckte den var bättre..hänger ni med ; ) Som sagt, riktigt bra film, känner mig grymt inspirerad och är väldigt sugen på att dansa, sjunga och showa nu! Kanske ändå ska prova söka nåt musikalaktigt att plugga.

Det där pool-partyt jag var på i torsdags var niice. Det var egentligen inte nåt party direkt. Vi var 6 pers som träffades och chillade i poolen och bubbelpoolen. Men som sagt, himla trevligt.

Och så var det det här med plånboken. Så här var det:
Jag och min vän satt på Jamba Juices uteplatser och drack varsin smoothie, två killar kom och satte sig bakom oss (de hade varken något att äta eller dricka). Efter ca 10 min så gick de igen och jag tänkte väl inte på det. När vi sen gick därifrån för att ta bussen till Navy Pier och jag skulle ta upp busskortet så upptäckte jag att min plånbok inte var i väskan längre. Vi gick tillbaka för att se om de på Jamba Juice sett något, eller ännu bättre om någon lämnat in den. Nu hade de ju inte det, så det var bara att börja ringa.. ringde och bad mamma spärra mitt svenska kort och spärrade själv mitt amerikanska. Plånboken lär jag ju aldrig se igen men de hade i alla fall inte tagit några pengar från mina konton och nu har jag fått ett nytt bankkort.

(Nu skulle här varit en bild, men datorn är inte riktigt med mig..)

Klockan har blivit alldeles för mycket igen! Go' Natt!

Krams.


Kommentarer
Postat av: Fraids

Segt det där med plånboken. Tur att det inte försvunnit några pengar och att du fick spärrat saker och ting i tid.



2009-10-04 @ 13:32:59
URL: http://fraids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0