Onsdag.

Halloween närmar sig med stormsteg, på fredag ska vi ha en stor halloween-fest! Så jag har en känsla av att fredagen kommer att bli rätt späckad. Jag ska vara utklädd till en midnattsälva, eller något i den stilen, jag kommer så klart lägga in bilder!
Halloween innebär ju såklart även en massa pyssel, framför allt att karva pumpor. Så idag gick jag och tjejerna hem till en av Lilla C:s kompisar för att skära ut pumpor. Tyvärr han vi i princip bara att rensa dem för sen var det dax för fotboll.

När fotbollsträningen/arna satt igång gick jag till buseen för att åka ner till stan där jag har mina kurser. Jag var tio minuter sen men det var rätt lugnt. Jag måste bara berätta att uppgiften till nästa vecka är att skriva 1 sida om antingen hälsovården, millitären eller utbildningen, hur ska jag hitta motivation till det? Det löser sig nog till slut.

Nu säger Go' Natt!!



krams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0