Så har ännu en söndag passerat

Idag följde jag med Julia på hennes aupair möte. De är bara 4 tjejer i Julias grupp och idag skulle de bowla så hon frågade om jag ville följa med. Klockan 2 skulle vi träffa hennes grupp och tänkte därför käka lunch tillsammans fort. När klockan är 12.30 och vi skulle mötas utanför mitt hus ringer Julia och säger att hennes möte började redan klockan 12 och att vi nu är sena. Så istället för lunch begav vi oss direkt till bowlingen. De hade redan bowlat, men jag, Julia och en en finsk tjej (som också heter Julia) bestämde oss för att bowla ändå. Riktigt kul var det, jag gillar att bowla och det är ju inget man gör särskilt ofta.

Efter bowlingen gick jag och Julia till vårat favoritställe, nämligen Chipotle!! Det är ett ställe som jag verkligen kommer sakna. Derast tacos är sååå goda!

Dagen avslutades med lite shopping, bl.a. på Victorias Secret.

Nu säger jag god natt!!

krams.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0