Tillbaka!

Jag vet att det har gått nästan en vecka sen sist jag skrev, men nu ska det bli ändring! Åkte på en dunderförkylning, men nu är jag nästan helt bra igen : )

Emelie var här över helgen, en tjej jag lärde känna i Sverige och som också är aupair. Eller var, hon åker nämligen hem nästa vecka. Vi hade det trevligt. Fast söndagen var min värsta otursdag. Min plånbok blev stulen, när vi skulle åka upp i Hancock Building så fanns där en vakt som tog leg. då det egentligen är 21 (men där brukar aldrig vara någon på dagen!). På kvällen tänkte vi gå på en gospelgudstjänst och hade kollat upp det på nätet, men när vi kom till kyrkan så var den låst och det var alldeles mörkt där inne. Till slut så tog vi bussen hem, och lyckas så klart att missa hållplatsen!! Men, annars så hade vi det trevligt tillsammans.

Igår kom vetrinären hit och avlivade Charlie, han har bara blivit värre de senaste dagarna. Så klart lite sorgligt, även om inte jag tog det särskilt hårt.

Ikväll blir det poolparty, hos en kompis till Claudia, han har inomhuspool. Ska bli trevligt..hoppas jag.

Annars har det inte hänt nåt intressant tror jag. Det har blivit ganska kyligt här, hösten är kommen!

krams.

Ps. Jo, förresten, idag bokade jag och Sophie vår bartenderkurs på Kos! : D Ds.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken tur att förkylningen gett med sig, men du hur gick det med plånboken? fick du den tillbaka?

Här börjar också bli kyligt nu annars rullar allt på som vanligt

ha det bra kram från Camilla

2009-10-02 @ 13:44:40
Postat av: Moster Eva

Nu får du ju förklara för oss hur det gick med din plånbok. Var det vakten som tog den eller?

Här springer tiden iväg som vanligt med jobb hocky och körsång- Jag är lite kraxig i halsen nu men inte värre än att jag kan ta ton. Ha en skön helg.

kram från eva

2009-10-02 @ 18:09:00
Postat av: Syster yster och Gnista <3

Så bra att du är på bättringsvägen =D Det kanske var det bästa för Honom fast det är tragiskt <3



Love ya

2009-10-02 @ 23:43:00
URL: http://gnistuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0