7 månader!!

Det är sant, jag har räknat två gånger, idag har jag varit här i 7 månader. Och vet ni vad det betyder, det betyder att det bara är 5 månader kvar tills jag kommer hem!! Det kommer gå fort..

Idag började Stora M skolan (ÄNTLIGEN!!), så det var bara jag och Lilla C hemma fram till klockan 15. Jag ägnade mig framför allt åt att städa deras rum, efter tre dagars ledighet så kan ni bara tänka er hur där såg ut.

Jag och Julia började vårt Disney-maraton ikväll. "Bambi" blev först ut. Vi ska försöka se minst 1 disneyfilm i veckan. Anledningen är att Julia har sett så få disneyfilmer, så jag tyckte att vi skulle göra något åt saken ;)
Några avsnitt av "Supernatural" och nu säsongspremiären av "Americas Next Top Model" får avsluta kvällen.

krams.


Bara för att.. :)


Kommentarer
Postat av: Marta

Jag hoppas att dessa 7 månader går fort!! :) Saknar dig!

2009-09-10 @ 17:43:32
Postat av: Anonym

Nej vad säger jag... 5 menar jag ju!! :D xP

2009-09-10 @ 17:44:08
Postat av: Farmor

Bara 5 månader tills vi ses igen.Idag har jag hämtat LINUS & CASPER på dagis, träffade MARTA där.Ser hon varit inne på bloggen så jag behöver inte hälsa från henne.Ha det bra så hörs vi snart.Kram FARMOR

2009-09-10 @ 18:39:40
Postat av: Linnea

hej Ida! Bara 5 ånader kvar, hoppades det var längre så jag slapp dej :P nej saknar dej såklart, dom månaderna kmr bara rusa iväg <3

2009-09-11 @ 14:13:00
Postat av: Fraids

Ida, Ida, Ida. Häromdagen åkte jag förbi avfarten i Ängelholm där man tar av för att komma till dig. Gosh! Sist jag körde till dig snöade det läskigt mycket, men ack vad det var värt det. Saknar dig! 5 månader är ju ingenting.

2009-09-12 @ 18:22:57
URL: http://fraids.blogg.se/
Postat av: Emma

glöm inte att tänka på de dubbla budskapen i aladdin, speciellt under sången "Whole new world". Den kan ta en helt ny mening om man är över 15 ;)

2009-09-17 @ 16:03:05
URL: http://nilima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0