Den lilla Sjöjungfrun

Ikväll fortsatte vi vårt maraton, jag, Julia och Christina. Det blev "Den lilla sjöjungfrun" min absoluta favorit disneyfilm, tillsammans med "Aladdin". Mysigt!!

Pratade med Emma också idag, det var inte en dag för tidigt!! Vi hade en del att ta igen. Känner mig liiiite sugen på att söka nån musikteater/musikal-linje till nästa höst. Det verkar riktigt kul!!

Imorgon är det fredag!! :D

Den lilla sjöjungfrun

Ett klipp från "Den lilla sjöjungfrun". I början den fina sången "Kiss the girl"
(minns inte vad den heter på svenska) och i slutet får man se en glimt av
underbara Måsart! "Jag flög, jag fl..det är klart att jag flög!" underbar!

krams.


Kommentarer
Postat av: Amanada

vad bra att det går bra där borta och att du har hittat och tror du kommer tycka mkt om musikteater/musikal-linje ha det bra

2009-09-18 @ 11:35:18
Postat av: Fraids

Fina Ida! This made my day! Detta är min bästa Disney-film.



Jag tror att musikteater eller liknande hade passat dig utmärkt. Det ska du kämpa för om det är det du vill göra.

2009-09-18 @ 16:40:06
URL: http://fraids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0