Förkylt..

Har åkt på en riktig dunderförkylning, jobbigt!! Dessutom är tjejerna lediga från skolan imorgon och i helgen kommer en kompis och hälsar på. Typiskt att jag skulle bli förkyld precis nu, det kunde ju väntat en vecka iaf!! Annars har veckan flutit på bra, Philip blev glad för pianoboken : ) Ringde och gratulerade Åsa igår (onsdag), hon fyllde ju trots allt 40! Kul var det att få prata lite med henne iaf.
Fick brev av mormor också i veckan, någon kan väl vara snäll och hälsa och tacka!

Nä, nu behöver jag min skönhetssömn! Eller friskhetssömn kanske jag ska kalla det..?


Jag och lilla C är helt inne i vårt Lejonkungen-spel...

medans stora M fotar djuren, i det här fallet Jack.

krams.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0