Gårdagen.

Sitter och väntar på att tjejerna ska dusha färdigt och komma ner och äta frukost så jag tänkte att jag kunde skriva lite här, eftersom jag inte gjorde det igår. Nu hände det visserligen inte så mycket igår, Stora M hade en kompis över så för det mesta lekte de. Ibland gick jag upp och tjata lite om att de skulle stänga av tv:n när jag hörde att den var på. För tillfället är det bara jag, Caroline och barnen hemma. Madelaine och Philip är bortresta, de kommer tillbaka imorgon.
På kvällen tittade vi på Aristocats, jag har inte sett den på evigheter så det var kul. Stoppade flickorna i säng, pratade lite och sjöng innan de skulle sova. Stora M gillar när jag sjunger "Balladen om Fredrik Åkare och den söta fröken Cecila Lind" och "Byssan Lull". Lilla C däremot har lite svårare att ligga still och lyssna på alla verser.

När jag gick med hundarna så gick jag förbi en reklaminspelning lite längre ner på gatan. Det är lite kul, inte så ofta det händer i Sverige. Här har det hänt 2 gånger! Jag tror det var en reklaminspelning, det kändes så. Reklam för halloween, för de var väldigt utspökade och där var pumpor och annat som hör halloween till.

Kvällen avslutades förstås med lite Supernatural, bara två avsnitt kvar sen är vi klara med säsong 1!


Cornelis Vreeswijk -
Balladen om Fredrik Åkare och den söta fröken Cecila Lind


krams.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0