GRATTIS MATILDA!!


Som idag fyller 22 år! Hoppas du får en riktigt härlig födelsedag!!

Igår åt jag och Julia på Chipotle, mys! Sen mötte vi upp Jule och två andra tjejer och åt dessert på ett ställe som heter "House of Blues", lång tid tog det och tydligen var det inte så uppskattat att  bara äta dessert. Men, men.. Vi avslutade med att se "All About Steve" med Sandra Bullock och otroligt snygga Bradley Cooper. Jag lyckades inte riktigt att hålla mig vaken, men jag tror jag hängde med rätt bra ändå. Den var inte så bra som jag trodde att den skulle vara, men lite småkul :)

Tshueees!
krams.

Ps. Kika in på den här länken och läs om en annan kusin, nämligen Jonas som spelar ishockey i Rögles J20, www.roglebk.nu/j20/2007Inter/20090814intersport.htm D.s.

Kommentarer
Postat av: Moster Eva

Hej vännen! Du är för härlig som kommer ihåg att fira alla fördelsedagar (på ditt lilla sätt)och följa med alla kusiner vad de hittar på för något. Vi var i Ängelholm hela dagen igår, med anledning av din länk i senaste tillägget,det var en mini cup som började 0900 och slutade ca.2030. Gick riktigt bra för Rögle som vann alla sina 3 matcher, där Jonas faktiskt fick till det med 5 eller 6 poäng totalt, och då mötte dom Helsingborg,Hässleholm och Jonstorps seniorer. Kul eftersom det gick lite trögt i slutet på förra säsongen. Det känns som om det var tur att Caroline slutade skolan och kom hem från England för det verkar som om ni har funnit varandra och har lite trevligt med varandras sällskap. Nä nu blev det alldeles för långt inlägg igen men du får ha överseende med mej. Har faktiskt pratat med Linnea också idag.

Ha det så jättebra till vi hörs igen.

Kramar från Eva med familj.

2009-09-06 @ 18:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0