Idol 2009

Har precis sett det nya avsnittet av Idol 2009 och jag måste säg att det låter väldigt bra! Extra kul också att Therese var med OCH kom vidare! Det var tjejen som knep näst intill alla vinster i skolans melodifestival och jag var aldrig avis..haha. Sen måste jag säg att jag älskar den här juryn, de verkar så himla goa' allihopa men kanske framför allt Anders Bagge :)

Början på veckan har varit rätt lugn, som jag sagt innan så är det skönt att tjejerna är tillbaka i skolan. Jag har fått Julia intresserad av Supernatural, så igår såg vi de två första avsnitten från säsong 1. Diggar verkligen den serien och självklart killarna som är i den..Titta och njut! ;)
Jensen Ackles & Jared Padalacki Jensen Ackles & Jared Padalacki aka. Dean & Sam Winchester

Ikväll kom Christina över för att se en film, det blev "Clueless". En film som inte kräver mycket för att man ska hänga med, jag tycker egentligen att den är rätt dålig. Men som sagt, om man vill se nåt där man slipper använda hjärnan så..

Tack för alla namnsdags-gratulationer!!

krams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0