Ny vecka, nya tag!

Helgen gick ganska lugnt fram. Jobbade på fredag och lördag-kväll. I lördags följde jag även med Julia och hennes familj och plockade äpplen. Då såg det bl.a. ut så här:


I söndags ringde jag och gratulerade syster min, Linnea fyllde ju 15! Sen ringde jag och pratade lite med mormor, trevligt! : ) Åkte till stan tillsammans med Caroline, där mötte vi upp Julia. Åt lunch på Noodles & Co, köpte present till Phil som fyller år imorgon (idag, 22 sep). Det blev en pianobok med jazziga godingar såsom "Cheek to Cheek", hoppas att han gillar den.  På kvällen tittade jag och Caroline på "Across the Universe", väldigt bra film! Alla sånger var dessutom från Beatles och det var ju inte helt fel ^^

Idag har det inte hänt nåt särskilt precis, jobbat som vanligt. Tog en promenad med Julia och Christina. Avslutade med några SPN-avsnitt med Caroline..

Måste gå upp extra tidigt imorgon för att sjunga för Phil så jag borde släcka nu...

krams.


Kommentarer
Postat av: Moster Eva

Hej vännen!

Idag har det varit grått och blåsigt här men ändå ganska hög temperatur. Helgen har väl rullat på som vanligt. Grabbarna spelat både lö. o sö. så vi sov över hos Magnus i Ängelholm när vi hade varit i Gånarp på lö. (Kommer inte ihåg om jag har berättat att Magnus inte bor på Valhall Park denna teminen utan flyttat till lgh i Ängelhom. Samma som Jonas hyrde i 2:a hand förut).

Kramar från Elofssons.

2009-09-22 @ 17:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0