Pengaoro..


Katie Melua - If the light go out

Sitter just nu och lyssnar på underbara Katie Melua, rekomenderas varmt! Var på skolan ikväll, skulle avregistrera mina klasser tänkte jag, ev. gå på en om jag behövde. Rörigt som sjutton är det i mitt huvud. Tror jag lyckades avregistrera mig, men sen läste jag nånstans att man måste ha gått 2 av de 3 första klasserna för att få pengarna tillbaka.. och jag har bara varit på 1. Ja, så jag begav mig snabbt som attan till lektionen som jag blivit sen till i mitt försök att avregistrera mig. Det var den mest värdelösa lektion jag varit på nånsin! Vi fick lära oss hur man skapar nya mappar *suck*. Imorgon ska jag iaf ringa skolan och se vad jag ska göra för att få pengarna tillbaka, om jag nu kan få det.. Hoppas på det bästa!! Det är trots allt en hel del..

Annars har väl dagen varit som dagar är mest här, bråkade lite med Stora M, Lilla C var hos en kompis. Vet inte riktigt vad vi ska göra imorgon, kanske cykla till stranden igen. Om vädret tillåter förstås, men det var strålande sol idag så det finns hopp.

Nu fortsätter mitt och Carolines Supernatural-maraton!

krams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0