Ännu en helg som passerat

Så här dålig har jag nog aldrig varit på att uppdatera, jag ber om ursäkt! I torsdags hade säsong 5 av "Supernatural" premiär. Jag och Caroline firade med godis och varsin öl med bärsmak. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker om ölen eller inte, den är lite speciell. Trevligt hade vi i alla fall!

Fredagkväll jobbade jag. Jag och tjejerna hade "pizza-movie-night". Vi såg både Poccahontas och Bambi. Så mycket mer tror jag inte det finns att berätta..

I lördags var det äntligen dax för Regina Spektor-konserten. Hon har blivit en av mina nya favoriter, rekomenderar henne varmt! Det var jag, Julia och Christina som gick dit tillsammans. Vi hade platserna längst bak, sista raden. Tack och lov så sluttade det väldigt mycket så vi såg scenen utan problem!
Innan konserten var jag, Julia och Camilla på Macy's. Camilla hade ringt tidigare på morgonen och undrat om hon kunde sova hos mig, för det hade strulat till sig med hennes andra kompis. Så hon hängde med mig och Julia under dagen. Köpte äntligen de där skorna jag tittat på sen i slutet av juli, de var nämligen nersatta så jag passade på! Runt halv 6 sa vi hej då till Camilla, som skulle se U2, innan vi gick till Walnut Room för sen lunch/tidig middag. Gott, gott!

Idag, söndag, åkte jag och Julia till Target. Jag köpte bl.a. en skiva med det bästa från Simon & Garfunkel och ett nytt usb-minne. Eftermiddagen spenderades hemma hos Julia, vi gick på styltor och hoppade med en "pogo-stick (har ingen aning om vad det heter på svenska..). Hennes familj bjöd på middag, Chicken Pot Pie, delicious! Kvällen avslutades hemma hos Claudia framför  "MTW Video Music Awards" och med Cluedo.

Sist vill jag bara säg TACK EVA för det fina studentkortet och för godiset!! :)

Har inte hunnit lägga in nya bilder och filmer, så det får bli den här..

Regina Spektor - Eet
 


krams.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis på Ida dagen (måndag)

Här flyter allt på som vanligt. Mikael säger t o m

hemma om "Östra" så det får man väl tyda som att han trivs. det är verkligen ofattbart att du har varit borta i 7 mån. visserligen känns det som det var längesedan vi sågs, men 7 mån. otroligt

ha det gott, från oss på Glimmingevägen

2009-09-14 @ 13:48:05
Postat av: Moster Eva

Det var litet men "välment". Du kan skryta med att du var först med att få studentkort de andra får inte sina förrän på lördag när vi ska till Gånarp.

Jonas spelade med ett mixat A-lag/J20-lag i går. De hade en träningsmatch mot NordSjällands U23 landslag därför fick de inte var äldre än 23 år så A-laget saknade unga killar och fick plocka från J20. Han gjorde tom mål igår så du kan tänka att det var en glad kusin som kom ut från omklädningsrummet. Några timmar tidigare hade Magnus varit i Helsingborg och spelat match och dom vann med 7-1 så det var bara uppåt igår för båda två.

Var rädda om dig så hörs vi igen. Kram från Eva

2009-09-14 @ 19:49:41
Postat av: mamma

Puss & kram på namnsdagen, mamma

2009-09-14 @ 20:35:41
Postat av: CLARA

Hej Ida!

Grattis på namnsdagen!

Hoppas du har haft en bra dag. Det var roligt att höra ifrån dig på skypen i fredags.Här är allt som vanligt.Jag var på föräldramöte ikväll i Claras klass och då satt jag och läste i Claras loggbok, där hade hon skrivit på dagens datum "en kompis i usa har namnsdag" lite gulligt tyckte jag.Ha det så bra.Många kramar från Svenssons

2009-09-14 @ 23:30:05
Postat av: FARMOR

Hej! Här kommer ett försenat grattis på namnsdagen,bättre sent än alldrig.Var med Linus och Casper på simskolan i Laholm igår.Kram Farmor

2009-09-15 @ 09:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0