Grattis Mormor!! (i efterskott)



I söndags så fyllde mormor år! Jag ringde så klart och gratulerade, men har inte haft möjlighet att lägga in min grattishälsning här förrän nu. Därför får hon två bilder. Båda två lika fina! : )

Så ännu en gång Grattis mormor!!



Annars så är det ganska lugnt, ja förutom att jag kommer sitta hemma i min egen soffa om en månad. Det är en galen tanke! Jag köpte nya resväskor förra helgen, jag hoppas att de räcker. Tjejerna har numera keramik på torsdagar, och i samma byggnad ligger ett litet kafé, så torsdagseftermiddagar är väldigt lugna! Igår var de lediga från skolan men det gick ganska bra. Nu måste jag gå och hämta dem, funderar på att gå och åka skridskor. Solen skiner och det är inte så kallt..jaja vi får väl se.

Ta hand om er där hemma!!

krams.


Kommentarer
Postat av: Moster Eva

Det är ofattbart att det bara är 1 mån kvar till du kommer hem igen. Tänk vad fort den månaden kommer att gå. Får du med allt bagage hem? Spelar roll, huvudsaken är att du kommer.

Kram från Eva

2010-01-20 @ 18:47:49
Postat av: semme

va det roligt i usa?



mvh semme

2010-04-09 @ 09:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0