SLUTPROV!

Nu är jag inne på sista veckan här på Kos.
Imorgon har vi de första slutproven som är i flair och freepour. Det är nervöst men det är de minst viktiga proven, om man nu kan säga så. På onsdag har vi barprov och drinkprov och slutligen teoriprov på torsdag. Det är mycket att hålla i huvudet.
De senaste dagarna har det varit sjukt varmt här nere, säkert över 30 grader, kanske t.o.m 35. Svettigt värre!

Jag såg Eurovision i lördags, lite halvt iaf. En sån sak kan man ju inte missa! Måste säg att jag tycker Tysklands bidrag var ganska bra. Kanske kan man se Eurovision på riktigt nästa år då med tanke på att jag har så många kompisar i Tyskland nu :)

Nu hinner jag inte skriva mer, ska dra tillbaka till hotellet.

krams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0